Nytt portrett undervegs

Blei litt hekta på portrett-arbeidet når eg gjorde dette.. Så no har eg rota meg fram i gamle mapper på dataen, og der fant eg ei mappe med bilder som heita "dette vil eg mala ein gang". Og i den mappa fant eg nemilg eit bilete av vakre Elisabeth:
Så dette driv eg å prikar og putlar på med når eg orkar. Pluss at eg fortsatt ikkje er ferdig med sjølvportrettet enndå. Det blir litt her og litt der, men det er berre kjekt.
Oppdatering kjem når eg er ferdig kan eg tenka meg, om dykk ikkje vil sjå prossessen? nææh, det er litt uintressant? Er det ikkje?

3 comments:

  1. Nå har jeg nettopp kikket ned hele siden her, og kjære vene, så flink du er!! Elsket "Bubbles". Også er det jo litt moro at du har vært i Skien, siden jeg bor der;)

    Sv: Trist å høre at du sliter.. Skulle gjerne hatt en mirakelkur til deg, men det har jeg dessverre ikke. Ønsker deg hvertfall all verdens lykke til!

    ReplyDelete
  2. takk for gode ord:) de betyr mye

    ReplyDelete
  3. Hey thanks for linking to me and I love love love this picture of your avater. The expression is so great.

    ReplyDelete

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...