Mimring1:Heime sjå ho mor

La meg visa dykk alle maleria mine som ho mamma har hengt opp i huset gjennom åra!

Mitt aller fyrste "maleri", hehe..


Ei materiale-prøve med materialer som papp, lim og pigmentblå. Eg berre lo når ho kom og henta det på rommet og sa at ho ville ha det. Men det har vokst på meg iløpet av åra...heh



Desse to fekk ho til 41års-dagen sin. Pluss at eg fekk dei godkjent som eksamensopg. på vgs. Dei er spesiallaga til stova hennar, med fargar som mamma elskar og abstrakte svaner som mamma også likar, hehe.


I mellomtida har eg oppdatert litt i galleriet, og held på og male på sjølvportrettet(forrige innlegg)

2 comments:

  1. you made all this? tnx for checking my profile ,i hope you`ll be back soon and maybe follow my blog!kisses

    ReplyDelete
  2. I really like the first painting. :-)

    http://ficklecattle.blogspot.com/

    ReplyDelete

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...